Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie nazwy produktu i przyczyny reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Jar-Mal Sp. z o.o.
Jana Samsonowicza 9
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Uwaga! Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta 
jarmal@onet.pl by otrzymać indywidualny nr zwrotu lub reklamacji RMA. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Jar-Mal Sp. z o.o.
Jana Samsonowicza 9
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Uwaga! Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta jarmal@onet.pl by otrzymać indywidualny nr zwrotu lub reklamacji ZK-RMA.