Wczytuję dane...
Model: 1809891
Kod producenta: GXP-609891
Realizacja zamówienia: 24 godzin
EAN: 5908215009199
Wysyłka od: 14.50 PLN
Producent: egmont

Młodzi czarodzieje

Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!

Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki tylko musicie je najpierw znaleźć!

Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy.  Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.

Gra kończy się na 2 sposoby:
1.Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał   wszyscy wygrywają.
2.Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!

Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres.
Najwyższej jakości drewniane elementy.
Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.

Gry

  • wiek: 

    od 6 lat

Polecamy